MÁVDIREKT

MAVDIREKTInformációra van szüksége?

Rendelkezésére áll az ország egyik legkorszerűbb telefonos ügyfélszolgálata, a MÁVDIREKT.

Információt nyújt a menetrendről, az árakról, kedvezményekről. Tájékoztatást ad a belföldi és nemzetközi utazásai megszervezéséhez.

Belföldi vasúti menetrendi kérdéseire Elvira, a MÁVDIREKT robotasszisztense is választ ad.

Hogyan beszélgessünk Elvirával? További információkért kattintson ide!

A MÁVDIREKT a +36 (1) 3 49 49 49 -es telefonszámon érhető el! Telekom hálózatból hívhatja a +36 (30) 499 4999 -es telefonszámot, Yettel hálózatból a +36 (20) 499 4999 -es, Vodafone hálózatból pedig a +36 (70) 499 4999 -es számot.

Kérdését kérjük, hogy az On-line űrlapunk felhasználásával vagy az informacio [KUKAC] mav-start.hu e-mailcímen juttassa el a MÁVDIREKT részére. Köszönjük!

Az adatkezelési tájékoztató a lap alján érhető el.


MÁVDIREKT Call Center

MÁVDIREKT menürendszer felépítése

1-es gomb: belföldi információ

2-es gomb: nemzetközi információ

3-as gomb: jegyvásárlás interneten vagy automatából

            1-es gomb: segítség az internetes felület használatához

            2-es gomb: segítség automata használatához vagy meghibásodáshoz

4-es gomb: START Klub kedvezmények

  • 1-es gomb: START Klub kártya nyújtotta kedvezmények
  • 2-es gomb: START Klub kártya meghosszabbítása

5-ös gomb: észrevételek, javaslatok

6-os gomb: különleges információk

7-es gomb: követeléskezelés

8-as gomb: angol nyelvű tájékoztatás

9-es gomb: helyjegyrendelés START Klub Prémium és VIP kártyákkal rendelkezők részére

* gomb: visszatérés az előző menübe

Az 5-ös, "Észrevételek, javaslatok" menüpont alatt 22:00 – 06:00 óra között ügyeleti rendet tartunk fenn. Észrevételeit ügyeleti időben kérjük, hogy honlapunk üzenőfelületén juttassa el részünkre.

 

 
Letölthető dokumentumokMéretDátum
PDF ikon A MÁVDIREKT hangfelvétellel kapcsolatos adatkezelési tájékoztatója622.44 KB2021.10.22.